Monday, March 31, 2008

monday monday

Idag är det en fin dag, grå och trist men fin ändå :-) Men den har gått ganska fort. Medan Joar sov med pappan sin så kilade jag över till grannen och drack kaffe. Lille Samuel växer allt och är så söt så :-)
Sen hem och slava vid spisen en stund.
Jag och joar var ute och dikade och körde pinna i skottkärran medan gubben slipade lister. Sen gick vi o tittade på harven och välten och kikade på pallkragar och i uthusdörrarna. Jag fann 2 gamla duplogubbar som joar fick.
Vi tog en tur till macken, mange sprang in och jag försökte sitta och radera gamla meddelanden på telefonen. Är så dålig på att radera sånt, förutom hemliga då...Fast såna kommer det ju inte så ofta direkt. Min telefon är mest tyst och tråkig...Bara halebopreklam och mange som talar om att joar sover, vilket iofs är bra. Nu svamlar jag va? Nog om detta.
Såg skeleton key igår kväll. Den var jäkligt bra. Och så såg jag Tjenare kungen häromdagen. Den var inte dålig den heller. Brukar inte gilla svenska filmer men det finns ju alltid undantag.
Jisses vad det tinar ute, härligt. Man blir kär av våren. Just nu är jag kär i väääldigt mkt. Mina små vårblommor som börjar kika upp, dofterna ute och koltrastens sång bland annat. Nämen hör på mig...Nu är det dags att stänga ner här innan jag flippar ur alldeles. Kortslutning. Over and out!

2 comments:

Anna, Fair and True said...

Hemliga sms?? Låter spännande! :)

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.