Sunday, March 30, 2008

Klar!


Under arbetets gång Tadaaaa nya skåpet!


Fan vad dålig jag är på att få in bilder i rätt ordning då...Jaja ni får leta er fram :-)

Nu är jag klar med köksskåpet! Det är bara skurningen av hyllorna kvar, de var lite dammiga...Det blev kanske inte så vackert med häftstift på vissa hyllor och häftklammer på andra men å andra sidan kommer jag proppa in så mycket saker så det syns kanske inte så väl. En del papper blev för smala i nedekant också men det döljs sen det med. Jag är helnöjd iallafall, skönt att ha åstadkommit något själv. (förutom takdelen som mange hjälpte mig med).



Idag fick sambon vara kock och fixade till en ganska kryddig köttfärssås med makaroner. Det var inte så dumt alls.
Före arbetet

Hade helt glömt att klockorna skulle ställts om inatt så det var lite förvirrat när teven visade en tid och projektorklockan i taket en annan imorse...



Skulle sett "Skeleton key" igår kväll men somnade precis när vi startade den. Såg någon glimt då och då när jag vaknade till men jag har sett mer på filmens trailer än på den faktista filmen så jag ska göra ett nytt försök när jag har bloggat klart...



Det har töat väldigt mycket under dagen så det är mest is kvar (igen). Tog en promenad på gärdet med galonklädd joar efter middagen. Han hade väldigt roligt med alla vattenpölar. Men det fick bli en kort utevistelse idag för det blåste och regnade så hemskt :-(



Mamma kom hem i afta och hade presenter med till mig och joar. Bobo fick en pyjamas och träningsoverall och jag fick ett våffeljärn. Joar struntade i kläderna och adopterade våffeljärnet istället. Och sa att det var ett barnvåffeljärn eftersom det inte var så stort :-)



Känner mig lite piggare idag, skönt det!

No comments: