Thursday, March 27, 2008

torsdag och trött

Kanske inget ovanligt att jag är trött, har varit det ett tag nu. Vad har hänt sen senast kanske ni undrar? Nja inget speciellt skulle jag säga. Det har blivit en del snöskottning eftersom vädret har bestämt sig för att skicka snö på oss och mer ska det tydligen bli i helgen :-( Det börjar arta sig med köksskåpet nu, har en lång vägg och 4 korta kvar och det verkar bli jättefint. Ska allt lägga ut bilder på det när det är klart. Det är mycket slitigare än jag trodde, mätas, ritas, klippas. Alla ytor i köket är överbelamrade med sådant som stått i skåpet så det är till att hålla till på golvet. Och inte slå huvudet i kylskåpsdörren, det har jag lyckats med ett par gånger. Sen försöka få tapeten på plats utan att den blir totalt skrynklig och då är halva jag dessutom inne i skåpet i en ganska obekväm ställning och ska försöka fästa med häftpistol eller häftstift.
Imorgon ska vi slänga oss iväg till Torsby en sväng på fm och handla hem lite och för att joar ska bli glad så blir det pizza innan vi åker hem. Mamma och mormor åker till Hällefors över helgen, de skulle varit på trädgårdsmässa i Örebro men det blev till att hoppa över eftersom det i år skulle hållas inne i själv stan och det är ont om parkeringar.
Nu har jag suttit och stirrat på skärmen i 3 minuter för att komma på något att skriva men det går dåligt...Ska ta och se om det finns mos kvar sen middagen. Bara att slänga in i micron med lite ost på, inget blir sämre med smält ost :-)
Fryser som en gris förutom ansiktet som känns varmt. Känns att jag varit ute i kylan idag...
Natti då

No comments: