Monday, December 1, 2008

tradera och tapeter

Nu har jag vunnit min första auktion på tradera. Har varit medlem länge och snokat runt men idag bestämde jag mig för att faktiskt logga in. Det blev ett par långkalsonger med skogsmotiv till bobo.
Höll nästan på att lägga ett bud på kakelugnsluckor nyss men lyckades hejda mig...
Annars har jag suttit och dreglat över gamla tapeter, fönster, dörrar, beslag, you name it. Andra blir alldeles till sig över Ikeakatalogen (ganska obegripligt) medan jag lusläser nätbutikerna med reservdelar till gamla hus och byggnadsvård :) Vann man nu på triss vore man lycklig.
Har ätit min favoriträtt idag: creme bonjourgryta.
Åkt pulka har jag också gjort...Det har snöat nästan hela dagen!
Såg en rätt bra film igår kväll: Hairspray. En sån film man blir glad av.
Ikväll kikade jag på csi (kanske inget man glad av) det var några veckor sen jag såg det sist. Åt popcorn och det är ju alltid gott även om jag lyckade bränna vid dem...Matade vovven med de brända...Vet inte om jag var snäll eller elak där?
Mjaha vad ska man göra imöra då? Om det fortsätter snöa kanske jag kan bygga en snögubbe :)
Skapligt muntert inlägg idag va?
Natti med er!

No comments: