Monday, December 22, 2008

stormar

Inte ute men inne....Det har varit bråkigt här. Först igår kväll. Sen imorse. Och sen under hela mina arbetsdag. Om vad orkar jag inte rabbla upp men var beredd på tredje världskriget när jag kom hem men det var inte så farligt. Mange har feber och är allmänt retlig och otrevlig men det är fan ingen ursäkt.
Det var trevligt på jobbet iaf, var på shoppingtur och åt sallad. Och konstigt nog är jag inte hungrig? Det är ju lyckat när julen kommer...Kaffe kan man leva på. Och en och annan julgodis. Mamma och pappa har helt idylliskt tillsammans gjort whiskeytryffel och jordnötscrisp.
Var hos mormor förut och klädde granen, älskar de gamla julkulorna. Tunna och med urgröpningar i. Hängs högt med tanke på klåfingret :) Provåkte lite spark också. Och höll på att välta eftersom handtaget lossnade. Man hör ju om skoterolyckor men sparkolyckor? ;)
Men nu måste jag slå in lite julklappar :S Och rensa ur hjärnan. Det är virrvarr där men det är inget ovanligt förstås...Ska jobba imorrn med och det skadar ju inte att vara lite fokuserad :) Skärp dig nu människa.
Natti

No comments: