Wednesday, December 17, 2008

Julgranen fixad!

Imorse var vi ute och högg julgranar. I vanliga fall brukar det vara min och pappas tradition. I alla år brukade vi två åka ut och hämta granar och dricka varm choklad i skogen :) Men eftersom han inte var hemma idag så fick jag nöja mig med mange haha! Och Bobo var naturligtvis med och pulsade i snön.
Har för mig att jag skrev att jag såg The committments häromsistens? Nåja jag älskade filmen och musiken. Måste höra Try a little tenderness åtminstone en gång om dagen! Vad den karlen (Andrew Strong) kan sjunga och ändå bara var tonåring (har jag hört ryktas men kan inte svära på det) när han spelade in filmen.
Jag är fortfarande förkyld men inte det minsta gnällig ikväll, bra va? Jag känner mig glad och längtar efter en kopp te.
Imorrn ska vi fixa lite julklappar och ingredienser...Tänkte baka en chokladkaka med tranbär och nötter, receptet var med i icas senaste reklamblad så jag blev sugen på att pröva. Är lite skeptisk mot limeyoghurten som ska serveras till. Tycker lime smakar/luktar svettig häst....Men kanske tycker jag om det den här gången. Cellerna byts ju ständigt ut så jag är inte samma människa nu som förra gången :) Nu ska jag sluta dravla och ta mig te :)
Natti natti!!!

No comments: