Tuesday, December 16, 2008

Vill inte vara förkyld nu!!!

Blä..kan man ju sammanfatta det. Bobo väckte mig vid 4 tiden imorse och kunde inte somna om och då kan ju inte jag göra det heller...När jag hasat mig upp kände jag att jag var förkyld och hade lite feber. Ingen doktorsgodkänd feber men min egen feber. Det passar lite dåligt med det just nu. Ok det passar väl aldrig att bli sjuk men det är ju lite som ska fixas med framöver. Imorrn ska vi hugga julgran, torsdag ska det nog handlas lite julklappar, helgen finns det säkert mkt att göra och sen ska jag jobba måndag, tisdag. Och sen vips är det julafton...
Efter frukosten imorse for vi ner till elindebol för att få bobos julklappar. En massa fina grejer var det! Tack allesamman.
Trollade fram en middag idag. När jag trollar plockar jag fram en matlåda ur frysen och drygar ut med vad jag hittar. Så en liten bunke kycklinggryta blev en stor gryta istället. Imorrn ska vi nog ha äppelpannkaka (joläppler inte apeläppler). Mums mums!
Tog en tur till bibblan, ica och verkstan för att lämna in mammas bil. Städade sovrummet och byggde en stor snögubbe med ljus i. Åkte lite pulka också.
Sitter här och tycker synd om mig själv. Förkyld...Mitt gnäll känns rätt futtigt om man jämför med andras bekymmer men gnället är mitt eget och jag har rätt till det. Hmm jag är tjurig nu:S Men det blir nog snart bättre. Hoppas jag. Lyssnar på lite gammal svensk punk. Det känns redan bättre men jag måste nog tona håret snart. Eller klippa lite. Eller ngt. Nytt. jaja
Natti, höres en annan dag.

No comments: