Tuesday, December 9, 2008

mjaha


Borde väl uppdatera lite men virrig som jag är minns jag inte riktigt vad vi gjort och när så det kommer lite punkter utan tidsordning.

Bakat lussekattar (mamma)
Bobo har haft skidåkningsdebut. Nästa Gunde Swan kanske :)
Varit på julmarknad. Bobo vann en tomte
Sett Kalle och chokladfabriken. Skum..
Sett North country och var förbannad under hela filmen. Se den så fattar ni varför.
Somnat på soffan
Blivit väckt klockan tre på morgonen av joar som inte skulle sova mer.
Suttit för mkt vid tradera och facebook..
Sträckt mig i knäet. Aj
Fått en bula i pannan efter krock med joars napp
Köpt en julklapp åt mig själv
Städat
Läst ut "Köp inte den här boken" Jättebra!
Varit amatörrörmokare med en petflaska och kniv
Fått mani på att släcka lampor och apparater samt en städmani. Har blivit pryl och pappershatare. Göm allt.




Och antagligen en massa mer...Jag är glömsk, selektivt glömsk....:)

No comments: