Tuesday, February 12, 2008

Sömn tack

Väcktes av joar inatt klockan tre, han var snorig och hade kissat för mycket i blöjan. Och ville inte somna om. Blev hysterisk när jag bytte på honom och lyckades väcka mamma dessutom. Så det blev till att gå ner och sitta vid teven. Halv 6 gick mange och la sig nån timma medan jag och joar åt makaronsoppa (!). Sen blev det min tur att ta en lur. Men så seg man känner sig när man inte fått sina timmar. Somnade ju också senare än vanligt. Såklart att det ska bli så just de dagarna man har orkat vara vaken och sett en hel film....
Annars är det väl nästan som vanligt.
Har sått en bunt olika aklejor idag.
Och varit till bibblan med bilskrället som hela tiden hotar med att inte vilja starta.
Tagit en promenad med pulkan.
Målat med vattenfärger, skoj,skoj!
Jag ska få en liten släkting! Håller tummarna för att allt ska flyta på felfritt.
Väntar på att grannen ska få komma hem med Joars sextmänning :-) Ja jag räknade ut det idag, släktnörd jag vet.
Jag vill hitta en skatt i min rabatt. Men pirater klarar jag mig utan. Om det inte är jack sparrow då...haha svamlar...
Natti

1 comment:

Emma said...

Dax å köpa ny bil ;)