Tuesday, February 19, 2008

sleten men glad

Idag har det varit en skaplig dag. Bobo är nämligen lite bättre. Igår var som en enda lång mardröm. Han var ledsen och grät mest hela tiden. På kvällen ville han inte sova fast han var trött så vi tog ett säkert kort (trodde vi) bilen. Visst somnade han fort men så blev han störd av gatubelysning och vaknade och var ledsen. Jag tog med honom upp på sängen, han sov mer eller midre efter en stund men så spratt det till och han sprang runt i sängen och grät och ville gå ner. Slutligen somnade han i min famn medan jag valsade lite med honom. Oturligt nog hade jag inte tänkt på att ta på mig bärsjalen så det var lite tungt innan jag kom upp i sängen med honom. Sen fortsatte han tack och lov att sova.
Idag har tempen inte varit så hög, dock lite högre nu på kvällen så han fick en supp innan han lade sig. Hoppas nu han somnar.
VI har varit en sväng till T-by idag. Han fick sin efterlängtade pizza som han tjatat om och ett besök på granngården för att titta på gaffeltrucken. Gjorde ett besök till bibblan också. Nog skrivet. Jag har ont i halsen och ska fixa mig te av något slag.

No comments: