Sunday, February 24, 2008

grillpremiär!!!


Idag har det varit en sån där härlig vårdag då man vill springa ut i skogen och skrika ett riktigt vårtjut precis som i Ronja Rövardotter :-) Men eftersom man som oturligt nog har spärrar så blev det icke så. Vi tog en promenad på gärdet ner til älven, jag , mamma, pappa och joar i sin pulka. Solen värmde riktigt skönt, tro det var runt 12 grader varmt i solskenet. Joar tyckte det var skoj att morfar drog runt på honom och sladdade på isen.

Efter den turen var det dags att tända grillen. Lilleman har ju tjatat om att morfar skulle komma hem så det kunde bli korvgrillning. Så vi städade av bordet och dukade ute på verandan. Kul att redan hunnit grilla! Gott var det också.

Just nu sitter jag och lackar naglarna, också en syssla att komma på kl 23 på kvällen va? Tyvärr är man ju lite fåfäng även om man säger att utseendet inte spelar roll...En fördel med att ha seg dator är ju att man hinner plocka lite ögonbryn under tiden också ;-) Nu känner jag mig lite dubbelbottnad här men men...Ena stunden sätter jag mig emot hela skönhetshysterin andra stunden skyndar jag mig att lacka och plocka medan datorn tänker. Hrrmm vem är jag egentligen??

Dags för sängen nu och drömma lite mer vansinnigheter, har varit röriga roliga drömmar nu ett tag.

Sen är det dags för en ny vecka. Får se vad jag ska hitta på att göra.

Natti natti små vänner!

No comments: