Friday, February 22, 2008

rensar musik

Håller på att rensa min spellista på datorn...Har blivit lite mycket och en del lyssnar jag ju inte ens på så. Någon röra får man ju börja att rensa i så varför inte datorn. Skulle säkert kunna rensa ut bilder också.
Fortfarande snuviga här. Blir nog frisk lagom till sommaren skulle jag tro...Nej inte vara pessimistisk var det. Önskar att jag var mer positiv och leende människa men nu är det inte så alla gånger.
Har varit till t-by idag också. Det blåste kallt och jag tänkte bryta en kvist med videkissar till lillen min men grenen var för seg...Tror jag ska skaffa mig en större väska så jag kan ha både sax och en liten spade i om man skulle se ngn kul växt att gräva upp. Kollade på möbler i möbelaffären bara för nöjets skull och för värmen då ;-) Handlade lite på Erikshjälpen. Två tröjor och ett bultbräde till joar och två par jeans åt mig.
Nu kom visst pappa hem så jag ska nog ta och säga hej.

No comments: