Monday, September 15, 2008

nyklippt

Sådärja. Nu har jag varit på solo och klippt mig. Tog av en rätt bra bit av håret, tycker jag iaf. Klippte överhåret lite kortare och fixade till luggen. Det känns så otroligt lyxigt att någon tvättar håret och pysslar om en. En liten stund i lugn och ro. Att det sen kostar 300 gör ingenting.
Bobo blev förkyld inatt. Han är jättesnorig stackarn och jag känner mig inte frisk själv, ngt känns skumt i halsen :( Det 'är alltid någonting som ska krångla till saker och ting. Tyvärr följer inte livet en bestämd plan som man kan lägga upp i förväg...
Imorrn blir det nog inget större. Får se vilket håll snuvan går åt.
Onsdag ska jag till en kompis på middag, ska bli skoj!

Igår var vi ute i skogen med kaffe och nybakade kakor. Plockade hem fjällig taggsvamp som ligger på tork nu. Fann fläckkantareller men tog inte med några hem.

Ikväll har jag en dejt med teven. Magnus Betnér har ett nytt program så det måste jag självklart se och få mig ett gott skratt :)
Natti

No comments: