Thursday, September 4, 2008

hihi

Idag har det regnat nästan heeela dagen men man kan vara glad ändå :-) Jag och joar var ute i sandlådan en stund men när det började regna för mkt gick vi hem till mamma en stund.
På förmiddagen var vi på kladdis, kul att det börjat igen!
Annars har det inte hänt så mkt utöver det vanliga men måste bara skriva ändå :-)
Skulle ha städat ordentligt med början ikväll men det blev inte så bråttom med det så det går att ägna hela helgen åt det istället. Ska träffa en kompis och ta en promenad iaf. Även om det får för sig att fortsätta regna.
Jaja ska strax se en film. Superheromovie tror jag att det var. Om den liknar scarymovie och alla dem så vet jag vad jag har att vänta mig :/
Trodde att det var ngt mer jag skule skriva men det minns jag inte...
natti på er

No comments: