Thursday, September 11, 2008

ny mobil men ingen användning?

Idag kom mobilen men den visade sig vara låst till telia. *morr* Så antingen blir det till att låsa upp den eller skaffa teliakort. Det skulle egentligen varit ett startpaket med kort med men det hade glömts bort. Killen skulle skicka det iaf så jag får väl använda gamla telen tills kortet är tömt och sen använda nya telen med nytt nummer. Så om någon busringer så kan det vara jag :-)
Idag var det mkt barn på kladdis, tror det var 12 barn totalt, det måste vara rekord.
På eftermiddagen har jag stått på en stol i mitt barndomsrum med en sombrero på huvudet och sjungit *nej se det snöar*. Jag var inte full utan försökte ta bort spraysnö från taket utan att få i ögonen och håret...Jag tyckte tydligen att det var snyggt att pryda mitt rum med div symboler och bandnamn med snöspray när jag var i de tidiga tonåren. Varför gör man såna saker?? Det går ju inte bort utan har sjunkit in i träpanelen...Skulle behöva sätta dit nya tapeter också. Fullt med klotter, ännu mer bandnamn och namn på gamla kärlekar. Så skulle jag få för mig att jag glömt vilka jag var kär i som yngre så är det bara att leta på tapeten. Svaren finns garanterat där. Ja och så hästnamn förstås...
Imorrn kommer Calle på middag, ska bli trevligt och roligt att laga mat till fler än oss tre. Och så kommer pappa hem imorrn kväll, var ett tag sen jag såg honom nu.
Nej jag borde röja upp lite här.
Natti

No comments: