Sunday, August 24, 2008

trött

Har jobbat tre dagar nu och såg fram emot att vara ledig imorgon. Men K var sjuk så jag får iaf hoppa upp på jobb imorrn. Hon skulle ta onsdagen för mig istället om hon är såpass frisk till dess. Visst det är inte ett särskilt tungt jobb men det är skönt att vara ledig ngn dag emellan också. Var ju så inställd på det, joar kom inte i säng särskilt tidigt och jag måste hinna se en film som vi hyrt. Skulle ha sett den redan igår kväll men joar vaknade till och var vaken en timme och sen behövde jag sova. Får väl offra ngn timme för att se filmen och ta smällen imorrn...Filmen är Sweeney Todd förresten....Hoppas K kan jobba onsdag, det är löning då så jag skulle vilja åka och handla lite...Har nu två dagar i september jag ska jobba. Nog om arbete nu...
Åhh The Doors på tv! Jim Morrison är en av mina musikgudar :-)

Nej...fan... nu går jag o lägger mig. Natti

3 comments:

Anna, Fair and True said...

Fast det är ju jättebra att du har jobb! Måste ju vara bra för kassaflödet!

Anna, Fair and True said...

Fast det är ju jättebra att du har jobb! Måste ju vara bra för kassaflödet!

gersgaarden said...

Ja det är skönt att kunna unna sig ngt!