Tuesday, August 12, 2008

En tisdag som alla andra

Äntligen har vädret varit lite bättre så jag har lyckats täckmåla litegrann på verandan.
Vi orkade rädda innehållet på den gamla hårddisken så jag ska bränna över alla bilder på cd och lägga in iaf några på den här. Har tydligen ganska litet minne på denna, synd...
Imorrn ska jag jobba, åsa ringde och hade gjort sig illa så jag fick rycka in! Kul för mig men synd om Åsa...
Mamma har åkt ner till sin syster och imorrn åker de till Uddvalla i en natt och sen över till Christina på Samsö. Ska hämta upp mamma nästa vecka men vet inte vart ännu...
Födelsedagen närmar sig...Har redan firat en gång med mor och far men det blir väl kanske ngt mer besök på torsdag antar jag.
Nej nu ska jag packa jobbarväskan. Länge sen jag fick några kommentarer..Är det ingen som läser längre? Fast det är inte alltid jag skriver ngt som kan kommenteras kanske...
Godnatt till er alla, nära och långt bort!

5 comments:

Fröken Höst said...

Hejsan. Ja det var ett tag sen jag lämnade en komentar men som du vet så var det ett tag sen jag skrev på min blogg också. Det är så mycket som ska hinnas med du vet. Det är ju OS nu, alla dina läsare kanske sitter framför Tvn och hejar. Jag såg faktist när Sverige tog silver i cykel idag.
Grattis i förskott.

Anonymous said...

Ja just det du fylle ju snart år! var det den 16:e? Grattis i förskott iaf! vi börjar närma oss 30 nu :-C
/Jolie

Anonymous said...

Grattis i förskott, lilla lillasyster! Hoppas du får en bra födelsedag!

Maggie

gersgaarden said...

Tackar så mkt allihop!
Hej storasyster, visste inte att du hittat hit :-)

Anonymous said...

jag är en flitig läsare av din blogg, kul att få en bild av hur du lever livet i skogarna ;-)

Maggie