Tuesday, August 5, 2008

4,5 liter svarta vinbär

Har jag plockat idag och det finns massor kvar. Ska försöka hinna rensa dem medan jag ser på morden i midsomer. Nu sitter jag och skriver vid den "nya" datorn. Det är väl egentligen bara höljet och moderkortet som är nytt egentligen. Men det ska ju alltid krångla...Vi får inte igång msn och inte högtalarna. Och den andra datorn vill inte starta efter att mange var där och bökade med någon sladd. Vill hellre använda den gamla eftersom jag har alla mina bilder och musik där. Och min egen användare, favoriter osv. Fast det är skönt att den här datorn är snabbare plus att det här tangentbordet är trevligt att skriva på :-)
Imorrn bär det av till Orsa då. Måste försöka packa lite mer men det finns tid till det imorrn också. Ska inte åka härifrån så värst tidigt.
Hoppas alla orkar hålla sams bara, mange lyckas ju rätt ofta göra sig ovän med de flesta. Fast jag har nerverna utanpå just nu och är trött på att hålla tillbaka hela tiden. Men jag får väl försöka att inte få några utbrott även om jag kanske skulle behöva det...Mange anklagar mig för att vara dålig på att kommunicera hrrrrm...Brukar det inte vara tvärtom? Att kvinnor oftare talar om sina känslor och männen inte kan prata? Haha jag har väl en del manliga sidor då.
nej nu ska jag ta itu med vinbären. Hör av mig efter semestern och berättar vad jag gjort under tiden. Sen är det helga! Hmm lagom mkt att vara glad för när man ändå går hemma va? *skratt* Jag är trött...Natti

No comments: