Sunday, August 3, 2008

Lista

Vad har du för TV-kanaler? Ehh ganska många, har telia digitalteve iaf...
.Har du åkt moped någon gång? Jadå
Har du busringt någon gång? Haha jo ganska många gånger :)
Har du fått felparkeringsböter? Nej jag har inget körkort
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Never ever
Har du en egen trädgård? Jajamensan
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Läser inte så mkt serier
Kan du alla orden i nationalsången? De flesta tror jag
Badkar eller duschkabin? Badkar är bra att ha...
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ehh hide and seek
Favoritpizza? capricciosa
Chips eller popcorn? popcorn
Vilken färg på läppstift använder du? Använder på sin höjd läppglans eller lypsyl..
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej..men bananskal och salvia :-O
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? HAHA nej.
Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? sambon och sonen, åt pasta
Favoritchoklad? vanlig mjölkchoklad
Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej jag är inte bra på något i sportväg...
Är du bra på matlagning? Ja det är jag, kan ta en pokal nu tack :-)
Klarar du att tanka själv? Har inget att tanka
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Nej
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
Vad var det senaste du handlade? Te åt mormor
Har du kräkts offentligt? Hmm vet faktist inte
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Både ja och nej..vet inte
Har du ringt något betalnummer? Nej
Kan man vara vän med sitt ex? jadå
När besökte du ett sjukhus senast? I våras tror jag
Hade du mycket hår som liten bebis? Ja
Vad har du i din väska? Plånbok, kamera, solglasögon, kvitton, pennor, smink, nappar, you name it
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Går ut på trappen
Vad är du tacksam för idag? Jag känner mig inte särskilt tacksam just nu men visst är jag väl tacksam för det mesta innerst inne...

Lånade denna lista av angelhanna, tycker sånt är skoj :-)
Natti

No comments: