Monday, August 4, 2008

Redan höst?

Hu vad kallt det är ute idag. Riktig höstluft med vindar. Mange och joar klippte gräs idag och joar blev ordentligt påpälsad med vantar, mössa, stickad tröja och jacka utanpå det.
Jag har varit väldigt trött idag, har t.om legat på soffan. Då är jag riktigt trött...Och haft ont i huvudet, magen, mått illa och frusit. Hoppas jag inte drar på mig någon sjukdom nu när vi snart ska på minisemester. Stugan är bokad nu i två nätter. Det ska bli konstigt att packa övernattningsväska, sist jag gjorde det var när vi skulle till B.B. Det jag oroar mig mest för är hur det ska gå med bobo. Han har aldrig sovit borta förut och nu är han inne i en period där sömnen strular. Det har varit ovanligt svårt att få honom att somna. Men det ska väl gå på något vis.
Nu ska jag strax se på sommartorpet. Ernst skulle visst vara uppe på Noppen i dagens avsnitt, kul! Ska ju försöka komma iväg och hälsa på Nilla däruppe i sommar. Inte ofta man ser bekanta på teven. :-)

No comments: