Wednesday, August 13, 2008

nattbak...

Har på ngt vis förträngt att jag fyller år imorgon så det där med tårta hade jag inte en tanke på...Så nu har jag en sockerkaksbotten på gång i ugnen. Blir väl klar till klockan 23 är det tänkt. Har rotat i skåpen för att se vad som finns hemma att lägga mellan lagren så det är ordnat men vad ska jag dekorera med nudå?
Har jobbat idag och ska jobba 2-3 veckor framöver eftersom Åsa blir sjukskriven. Börjar nästa torsdag och går till onsdag, ledig måndagen där bara. Sen vet jag inte när nästa dag är, schemat är inte färdigt. Fast dagarna ska jag få bekräftade vilken dag som helst nu.
Vargrapporter häromkring haglar. För ett tag sen var de vid grannens jordkällare, nu var det ett kort på en varg i själva stöllet mitt på dagen i NWT. Dessutom har de sett en varg häruppe på vägen över skogen precis i den stora kurvan längst upp. Inga vargar i trädgården Tack...Jag är egentligen ingen varghatare men de ska vara i skogen inte nere i bebyggelsen och springa. Och vilket liv det blir om en varg skulle bli skjuten, det är uppenbarligen värre än att döda en människa om man ska tro vissa...Vilka utredningar de drar igång..Jaja jag äger inga skjutvapen så det är ingen fara.
Hmm kakan ser stor och fin ut därinne i spisen.
Natti och sov gott vart ni än är

1 comment:

Anonymous said...

Hej!!
Men vad kul att du kikar in till min blogg..
Man får gratulera dig med!! =)
Hoppas du hade en härlig födelsedag!!