Saturday, August 16, 2008

Soffa


Fick ett ryck mitt i förkylningen och bestämde mig för att gömma soffan...Alltså inte hela soffan utan den trista klädseln. Jag ids inte fästa med klammer utan tycker det är skönt att bara kunna ta av när man vill och kanske byta då och då. Det blev ett par 70 talsgardiner som fick nytt användningsområde.

Grävde en ny rabatt på sydsidan av verandan, joar har kört grävmaskin där nu så det är lite platt...

Prövade vår grill i afta. Eldade med ved så det luktade så gott! Grillade inget mer avancerat än korv. Stekte upp potatis som kvar sen middagen och gjorde en sallad till. Gött att sitta ute på trappen och äta. Som ni förstår så har vädret varit bra idag. :-)

Ska se om jag kan få in en bild på soffa nudå. Måste in och rota i den andra hårddisken och jag är inte säker på att jag klarar det själv, oteknisk som jag är.

Natti

No comments: