Thursday, March 31, 2011

ut och båta

Tycker inte jag gjort annat än jobbat den senaste tiden så det ska bli skönt med ett litet avbrott. Ska ut på båtresa till åland med åkeriet. Ska bli skoj, länge sen jag åkte färja. Inte sen jag blev i vuxen ålder så att säga :) Hoppas bara jag inte har odlat anlag för sjösjuka, hade ingen när jag var yngre och vi for fram och tillbaka från bornholm och danmark lite då och då. Så vi får se.

Och närsomhelst i dagarna ska en god vän få barn så vi ska vara djurvakter tills de kommer hem. Ska bli spännande att se vad det blir för en liten människa. Så jag får snart snosa bebis =)

Nu ska jag återgå till lyxfällan på tv. Ställa undan ostkrokarna och chokladen, är rätt mätt på det nu. Ingefärsölen ska jag dock dricka upp, smakar jul....Sen ska jobbväskan packas med frukostfrukt, imorrn ska det jobbas igen :) Och efter jobbet ska det packas inför åland :) Fullt upp ska det va`annars är det inge`bra` hihi!

No comments: