Thursday, March 10, 2011

samlar/shopaholicvarning?

Jag sitter här och känner mig rätt så dum, nästan så att jag småskäms. Har nyss gjort ett totalt onödigt köp på tradera. Jag fick för mig att jag behövde en handväska, en sån där i modellen mindre som man kan ha när man går ut på kvällen ni vet...Så jag fann en på tradera och la ett bud. En stund senare var jag på garderoben för att hämta en ryggsäck och vad såg jag då? Jo inte bara en utan säkert 10 stycken olika handväskor av mindre modell. Som jag tydligen glömt eller förträngt att jag hade. Det började ringa små varningsklockor i mina öron just då. Hoppades nästan att jag skulle bli överbjuden på auktionen men det blev jag förstås inte så nu får jag bita i det sura äpplet, krypa till korset osv och erkänna för mig själv att jag tydligen har noll koll på hur mycket saker jag egentligen har. Nåja nu har jag snart en till....:/

2 comments:

Anonymous said...

Tro mig, man kan aldrig få för många handväskor.........ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Med vänliga hälsningar från Åsa som äger så mycket väskor att hon inte ens vågar tanken på att räkna dom.

Ladyintuitionstardust said...

:) sådana inköp är vi nog många som gjort... just handväskor har jag inte så många, men det finns annat... kramis