Wednesday, February 18, 2009

Sömnstörning

Var halvt medvetslös när jag släpade mig upp till sängen igår kväll. Sen PLING! Klarvaken...FIck slå på teven efter en stund eftersom jag brukar somna som en sten då men icke. Såg både sex and the city och scrubs innan jag blev irriterad på mig själv och slog av teven igen. Somnade till slut iaf. Men vaknade klockan tre och tänkte att nu måste det väl äntligen vara morgon...Sov 2,5 timmar till sen var det äntligen morgon även om det var sådär en timme tidigare än vanligt. Hörde att mange gick upp för att åka till åstby. Han sover i gästrummet de dagar han ska jobba så inte lilleman ska bli väckt av larmet. Vad gjorde ni 05.40 imorse? Jag försökte svara på sonens fråga om varför en del grävmaskiner har däck och andra band...:)
Ska snart ta och diska och städa lite när alla andra är ur huset. Kanske starta en skiva och vråla med lite. Sånt man kan göra när man är själver :) Men mina fötter måste vakna först...
Idag är det onsdag. Onsdagar är kanske de bästa dagarna i veckorna. Varför undrar ni? Mjaa kanske inte de starkaste argumenten men här kommer de.
1. Mitt i veckan
2. Torsbybladet kommer (lokala annonsbladet, kärringvarning där...)
3. Om man vill handla på koppra är det den dagen det är minst folk där.
4.Tevekväll, greys börjar ikväll och så dirty sexy money.Dvs Popcorn!!

Men nu ska jag slita mig, hörs en annan gång.
Meen nu kan jag inte säga natti som jag brukar det är ju förmiddag...
Ha det!

2 comments:

Fröken Höst said...

Så varfö har en del däck och andra inte?
Svårt att sova?
Själv har jag svårt att gå upp på morgonen.
Ja riktig tv kväll i kväll.

Anna, Fair and True said...

Jag undrar som Fröken Höst: varför har en del däck och andra band?