Thursday, February 19, 2009

Ngt nytt på nätet?

Har en lång bokmärkeslista men ingenting att kolla på ändå. Visst, varje dag kollar jag facebook, alternativ, matklubben, youtube och en bunt bloggar men annars finns det inget att göra..Nu menar jag inte att jag vill "bo" på nätet men ibland är det skönt att bara sätta sig och glo. Har ni ngt ni kan rekommendera? Jag kan ju alltid rekommendera ett band som jag fann för en stund sen. Mad marge and the stonecutters. Om ngn av er skulle gilla psychobillyaktig musik dvs...Mad sin och gravestompers är inte fy skam heller.
Undrar om lilleman har somnat ännu, mange lade honom vid åtta men han verkade ha svårt för att sova. Men han sov middag sent också, somnade kvart i fyra på mormors arm i soffan av ren utmattning. Hade tänkt hålla honom vaken till kvälln men det var skönt för honom med en lur. Får se hur jag gör imorrn.
Det har snöat hela dagen så det har skottats en del snö men det är nog lika illa imorrn bitti.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva...blir ju monolog av alltihop. Får surfa vidare, eller städa eller kanske sova.
natti

1 comment:

Anna, Fair and True said...

Jag känner också så ibland. Man går igenom sina listor och så är det inget nytt :(