Friday, February 20, 2009

Min vana trogen sitter jag och lyssnar på dutub i bakgrunden. Och varje gång en låt startar skvätter jag som fan..Har ljud i lurarna och borde vara beredd men varje gång blir jag lika förvånad. En gång satt jag och skulle styra iväg musen men hoppade till och råkade trycka på ngt...Just nu lyssnar jag faktiskt på Kiss, hörde dem på radion tidigare och kom på att det var länge sen jag hörde dem, har ju en cd liggande ngnstans.
Nu är det helga. Mange har gått sin första vecka på praktiken och trivs bra. Jag o bobo har det så bra hemma så även om det kan smågnabb när vi är trötta bägge två. Ikväll har jag varit ett praktexempel på hur man kan var totalt övertrött utan att vara otrevlig. Jag blir som ett fyllo istället. Inget fyllo som slåss med flaskor utan den ofarliga men dryga typen som fnittrar, sjunger, småvrålar men som kanske kan ramla ihop och somna bara sådär. Har dock inte somnat ännu, jag går på ngn reservväxel. Lilleman skämde ut mig på ica förut....Han körde en liten kundvagn i full fart och precis när jag skulle ta tag i vagnen körde han rakt in i en stor kartonghylla full med hårtoning. Japp allt välte...Och det lilla monstret fortsatte bara och lämnade mig med skammen. Så jag och en i personalen hjälptes åt att plocka upp. Lillmonster hjälpte till med två stycken på slutet.
Har faktiskt orkat vara riktigt social idag. Pratat med grannen och fröken på hia. Sen har Daniel varit här ett par timmar under dagen. Bobo blev alldeles till sig eftersom han fick ngn att härja med. Tog en kanna kaffe och gick sen hemöver eftersom han ville se huset. Jag brukar tycka att jag är passionerad när det gäller gamla hus men jag tror jag kan ha mött min överman. Fast å andra sidan är man väl rätt hemmablind så jag kanske blir eld och lågor när jag får se hans bostadsprojekt. Roligt var det iaf :)
Lagade god middag och har ätit en omgång till nu så jag är ganska proppmätt...Slötittade påå letsdance, kan väl säga att jag vikarierade för mamma. Hon ville veta hur det gick :/
Nu ska jag sluta blogga för idag. Har roligare saker att pyssla med. Inte för att det är tråkigt men nu kommer jag bara skriva massa onödigt för att fylla ut och det vill ni inte höra och jag inte skriva. Så natti natti på er!!

No comments: