Thursday, October 2, 2008

Jahaja...


Undrar o jag haft den rubriken förr? Som ni vet avskyr jag rubrikerna. Det händer faktiskt att jag avstår från att blogga enbart för att jag inte orkar komma ngn rubrik utan sitter och stirrar på den lilla tomma rutan :-/
Det var ett par dagar sen jag bloggade sist men det beror inte på rubrikerna...Utan av lathet och brist på ngt vettigt att skriva. Fast jag har å andra sidan inget direkt vettigt att säga nu heller kanske.
Har väl pysslat med lite allt möjligt de här dagarna, minns inte riktigt. Idag var vi till T-by en sväng. Joar somnade i bilen så vi tog en liten extrasväng så att han fick sova en stund. Tvingade mange att köra till rastplatsen vid tossebergsklätten där det fanns toalett...Jag dricker på tok för mkt te och kaffe. Går inte att ta med mig på någon längre resa...
Shoppade för 150:- på secondhanden. För den blygsamma summan fick jag med mig 2 par jeans, ett par gummistövlar till bobo, vantar till bobo, flecebyxor till bobo, traktortröja till gissa vem och till slut en tallrik till bobo.
Åt på quickly. Mange åt en 300g (!!!!) hamburgare + strips. Fattar inte hur han orkade. Jag lyckade knappt äta upp min 150g och lite strips.
Imorrn kväll ska jag och ett par andra friends upp till madde på kalas. Presenten är inslagen och klar. Skoj, skoj!
Huuu vad jag fryser eller nåt. Ni ska inte tro att vi har det kallt ännu, fläkt och element räcker till än så länge. Men jag fryser iaf.
Nej nu har jag annat att göra, t.ex få igång min blodcirkulation :-)

1 comment:

Anna, Fair and True said...

Vad stor han har blivit killen! Du fick verkligen en hel del för 150 kr!!