Friday, October 24, 2008

Då försöker vi igen då

Bloggen jag tragglade med igårkväll gick ej att publicera. Tror det var avbrott eller nåt. Surt.
Jaja dagen har varit bra iaf. Flyttade ut databordet som stod till ingen användning och bar in en liten hylla istället. Så nu har jag börjat flytta över mina kokböcker till den.
Grannen med son var förbi en sväng mitt på dagen. Lille gubben ville inte sova, han har blivit så stor och söt :-)
Sen blev det ugnspannkaka med bacon.
Mamma kom förbi med en jättegod banankaka.
Sen kom en kompis på kaffe. Vi tog oss en promenix med bobo. Och vi hoppade lite studsmatta i mörkret haha :-) Hade glömt bort löven som jag o bobo haft i press så vi tog fram dem och vattenfärg och försökte göra tryck av dem. Det gick väl sådär. Det fanns bara en spinkig pensel på tre personer så det blev till att måla med bitar av en kökssvamp och med fingrarna. Kul var det iaf. Inte så ofta jag känner mig kreativ mer än i tanken numer så det var roligt att faktiskt göra ngt också. Så nu ligger det massor av "konst" på tork här.
Lyssnade på "idol" medan jag diskade. De hade Abbatema ikväll och jag vet inte om det är roligt eller pinsamt att jag faktist kunde sjunga med i samtliga texter. Inte bara refrängerna utan verserna också...Lysnade mkt på Abba en gång i tiden så det sitter kvar.
Nej nu börjar det bli sent. Måste plocka fram mat ur frysen tills imöra också.
Natti natti på er därhemma. Hm alltså jag är inte bortrest på någon annan kontinent eller ngt utan menade att ni är väl hemma. jaja inget svammel. Natti bara...

1 comment:

Anna, Fair and True said...

Jag skrev också på ett inlägg igår kväll som försvann pga något avbrott. Typiskt.