Tuesday, October 14, 2008

Utmaning

Kopiera frågorna och svara på dom, utmana sedan 5 vänner:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad

4 - vad står där?

* Svamparna måste också ha organiskt råmaterial.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

* Tv dosan...


3. Vad var det senast du såg på tv?

* tjaa tvn står nästan alltid på men det senaste jag verkligen tittade på var Hem till gården :-)


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

*20.35 och det stämde. Jag har inbyggd klocka som nästan alltid stämmer :-)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

* Tvn


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

* För en timme sen. Var till komposten och hämtade duplo i bilen

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?

*Spelade teletubbiesspel med joar

8. Vad har du på dej?

*Jeans och en tröja..

9. Drömde du något i natt? I så fall vad?

* Jag drömmer varje natt men minns inte riktigt vad. Inatt iaf


10. När skrattade du senast?

*För en stund sedan

11. Vad finns i rummet där du är nu?

* soffa, tv, spis, kyl, data, köksbord

12. Har du sett något konstigt på sistone?

*Vad skulle det vara?


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

* Jodå alltid skoj


14. Vilken vad den senaste filmen du såg?

* what happens in vegas men jag somnade på slutet...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

* Då skulle det renoveras på hela gården kan jag säga. Sen hjälpa släkt och vänner förstås

16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.

* Finns antagligen mkt men kan inte komma på ngt sådär på beställning...

17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och Skuldkänslor, vad skulle det vara?

* Ingen aning.

18. Tycker du om att dansa?

* Ja så länge ingen ser mig

19. Georg Bush?

* Jaha?

20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

* Har ju redqn en son som heter joar vad kommande barn får heta vet jag inte

22. Skulle du någonsin överväga att bo
utomlands?

* Jag trivs nog bäst där jag är

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

* Vill du ha en öl? :P (lånade ditt svar där Emma, det var bra :-)



Jag utmanar fröken höst och jolie



No comments: