Friday, October 10, 2008

liten roadtrip

Satt och funderade på vad jag skulle skriva. Hade tänkte skriva lite självömkande gnäll och konstiga funderingar men jag skriver om vad vi gjort idag istället. Det hade jag visst glömt bort mitt i allt...
Vi har varit till mina drömmars mål: Höljes...Skratta inte, jag har velat åka dit i flera år. Åkte över dammen, lite hysteriskt fnitter blev det från min sida eftersom jag är höjdrädd. Står jag på en stol så snurrar det liksom..Men fint var det med alla höstfärger. Såg motorstadion också. Joar ville dit och se på Rorri (barnprogram om en racerbil :P). Åkte sen ner mot Sysslebäck och åt på Manges gamla arbetsplats. Vill ni äta underbar mat och få jättebra mat ska ni äta på Spader 2. Och de har gjort det så fint med inredningen också. Och de har riktig mat, inte bara det vanliga halvfabrikatstjafset utan mkt hemlagat. Jag leker michelinguiden nu märker ni det?? Heter det michelinguiden förresten? Såg just en stor, vit valkig gubbe som brukar pryda hytten på en del lastbilar i huvudet. På utsidan mot taket till alltså, inte chaufförerna :P
Jag har ju rikigt roligt nu :-)
Nej usch måste ta tag i något. Lite mental träning kanske...
Godnatt med er vänner och ni andra.

No comments: