Saturday, October 4, 2008

Roligt!

Jag blev moster igår! En liten Tuva! Önskar er all lycka med den lilla :-)
Var på födelsedagsmiddag igår kväll och det var jättekul! Det var skönt att få komma ut lite och få skratta och flamsa...:-) Trerätters smaskig middag och vin till det. Jag brukar inte gilla vin men tydligen har jag plötsligt blivit vuxen nog...Hur som helst var det skoj och chauffören var flamsigast av alla så man kan ju undra vad det var i det där vattnet, eller hur ;-)? Det får vi ta och göra om snart tycker jag!
Igår när jag skulle laga mat lyckades jag spränga en propp...Hade teve dator, cd, lavalampa, 4 plattor och ugn igång samtidigt. Det var inte så lyckat...
Idag får det bli ngt enklare till middag, matlåda i micron t.ex-.
Det regnar och regnar så jag kan inte gå ut och gräva :-(

6 comments:

Anna, Fair and True said...

Vad kul, grattis! Ja, till din syster också! Visste inte att du hade syskon! Det är inte mycket jag har koll på haha!

Emma said...

Håller med Anna? Visste inte heller du hade en syster? :P Skoj du varit ute på lite midda å "supa" kan ju vara gött i bland :D

gersgaarden said...

Jo jag har en äldre syster :-) Eller halvsyster egentligen men det låter så konstigt ju...

Emma said...

Det hade inte jag en aning om :)

Fröken Höst said...

Grattis! Kul med en liten kusin för Joar.

Anna, Fair and True said...

Om inte ens Emma visste så behöver inte jag känna mig dum i alla fall! :)