Wednesday, July 9, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av jolie!

Utmaning!

Regler:
- beskriv först reglerna
-svara på alla frågor
-välj ut 6 personer att utmana
-låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen.

Fem saker som finns på din "att göra lista" idag.
Hmm inte mycket kvar innan läggdags men okej...
1. surfa en stund till
2. plocka fram fisk och bröd ur frysen till imorgon.
3. röja undan lite i köket
4. gosa lite med vovven
5. sova

Vad gjorde du för 10 år sen?
Slutade 9an, var på skolresa till Naxos, gosade med kaninungarna som föddes under jorden i inhägnaden ute...

Ställen du bott på?
Hos mamma, torsby med kompis, torsby igen själv till en början, torsby ännu en gång med sambon, grosch i stöllet, uddeholm, gravol och slutligen här.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
1. renovera upp gården med alla byggnader
2. betala alla lån för min familj
3. ta körkort
4. köpa en fungerande bil...
5. skaffa dyra avelshästar så inkomsten fortsätter...

Tyvärr kan man inte köpa allt för pengar

Jag utmanar fröken höst, magnus, emma och anna k.

2 comments:

Anna, Fair and True said...

Tack för utmaningen! Jag har sett den gå runt men har inte blivit utmanad förrän nu så det var kul! Det blir dock någon annan dag för jag är så himla trött - är i Almedalen och jobbar och det har blivit ett par sena kvällar och tidiga mornar i rad.

Emma said...

tack för utmanningen.. fixar det när jag sovit.. kl är nu 03:45 o jag ska passa på att sova lite ;)