Thursday, July 3, 2008

Fint väder!

Idag har det också varit kanonväder och skulle visst bli så imorgon också. Hoppas det kommer fina dagar under ledigheten också. Fast det är ju ganska mkt eftermiddag kvar när jag slutar 15.30 också. Men idag jobbade jag över en timme, solen var dock kvar när jag kom hem så det blev at skynda sig att byta om till lite lättare kläder och sola medan joar badade i sin pool.
Idag har teven kommit igång, har fått lite fler kanaler. Det känns konstigt att ha teve igen, har ju varit utan i nästan två veckor och det har varit ganska skönt. Det var ovant det första dygnet eller så men sen har det varit lugnt. Inga tvprogram att passa utan bara ta kvällen som den kommer. Går det några bra program på trean nuförtiden? Har inte haft den kanalen på kanske 4-5 år...
Annars pysslas det med trädgården, naturligtvis. Och så har jag börjat skrapa gammal färg på delar av verandan, de delarna som ska vara vita.
Nu ska jag ladda kaffebryggaren till imorgon. Kaffe kan man leva på.
Natti

No comments: