Sunday, July 13, 2008

Har sovit lite dåligt inatt...Först var det svårt att somna sen vaknade jag klockan fem och lyckades bara småslumra korta stunder tills joar vaknade halv åtta. Jag har sovit bättre ett tag nu och hoppas jag får fortsätta med det, att det bara var tillfälligt.
När vi åkte in till byn imorse trodde jag för en kort stund att jag färdats bakåt i tiden. Vi hamnade bakom tre bilar som var från en tidigare epok. Först en PV sen en Anglia och sist en bubbla. Man säger ju att vi ligger lite efter på landet men, men.
Har städat hos grannen idag med, nu har det sett ut som hej kom och hjälp mig hemma eftersom jag varit lite utled på att städa hemma också. Fast nu har jag städat upp i köket iaf.
Mamma och pappa kom hem från semestern idag och hade en massa grejer med sig som de handlat på fynda bla. Fick ett bälte, örtbok, liten keramikuggla och kanske något mer, kommer inte ihåg just nu. Bobo fick en video, muminbok och tröja bl.a.
Jag gillar ugglor. Vet inte varför men de är så fina med sina stora ögon. Kanske inte ska nämna att jag tycker att grodor ser väldigt intelligenta ut, visdom. Hmm är det månne dags för mitt svammel om allt och inget nu? Tur att man inte är en groda isåfall. Om de vet allt menar jag...Visst vill man ju har svar på mkt saker men det kanske inte gör någon skillnad iaf? Nej jag vill inte veta allt här i världen, det är nog för tungt att bära. Stackars lilla groda....nej jag är inte galen, bara resonerar med mig själv men det låter nog inte speciellt vettigt hahaha!
När jag är trött blir det lite vimsigt :-) Kanske borde skriva på papper iställer så ingen ringer efter vitrockar ;)
Imôra blir det tårta hemma hos mor och så kommer jillskog och hälsar på. Om det blir väder för det så måste det bli en långpromenad så vi kan tjattra riktigt mkt.
Natti, håller tummarna för god nattsömn.

1 comment:

Anna, Fair and True said...

Har antagit din utmaning nu