Tuesday, July 29, 2008

Mjaha, tänkte blogga lite men är samtidigt fast på en sida där man kan hitta musiktexter av en massa artister och snart är det morden i midsomer...Hur ska man hinna det nudå? Nyss tittade jag på Pearl Jams texter men just nu Holes...Jag har tänkt skriva en blogg nångång i framtiden om vad musik betyder för mig, eller vilka mina stora inspirationer är. Men inte nu.
Nu har jag köpt färg till verandan, och penslar. Idag har jag ägnat en stund till att slå in lite spikhuvuden som sticker ut. Konstaterade att jag kan spika lika bra med vänster hand som med höger. Jag är inte så utpräglat högerhänt som jag trodde utan kan göra det mesta med vänster hand också, skriva går däremot inte så bra. Pappa är dubbelhänt så jag kanske har lite anlag därifrån...
Joar vägrade sova middag idag men somnade på gräsklipparen med hörselskydden på och sov 5-10 minuter. När jag flyttade över honom till vagnen vaknade han.
Hehe tog en paus i bloggandet under morden i midsomer så nu är jag här igen men tror att jag ska krypa till sängs snart. Ska bara portionera 1,5 kg skinkschnitzel och 900 g korv först...För en gångs skull hade konsum bra varor...Jag menar inte att de har dålig mat eller så men det är inte så stort utbud och sen de bytte till coop nära har allt blivit så j*a dyrt. Vi är inte direkt bortskämda med lågprisbutiker här på landet. Tur att vi har närmaste Pekås bara 3 mil bort och ett Liedl (som man handlar på kanske en gång om året ) ca 5 mil bort.
Näe natti natti med er

No comments: