Monday, May 5, 2008

Jahaja vad ska man säga. Idag är en bättre dag än igår antar jag. På en del vis.
Mange har börjat sin datakurs idag så han har varit ur huset hela dagen. Kanske taskigt att säga men det har varit lugnt och skönt när man inte har någon att bråka med :-) Mamma har börjat arbetspröva på jobbet igen så jag o bobo hade en lugn förmiddag för oss själva. Efter maten tog mamma med sig lilleman i vagnen på sovning så att jag kunde hinna med att kratta mer hos mormor. Vi har varit ute större delen av dagen men när mange kom hem fick han ta över leken med joar så jag kunde baka matbröd.
Vet inte vad jag ska skriva...eller jag kunde säkert skriva strunt i massor men tänker jag inte göra. Ska sätta mig vid televisionen en stund och bara vara. Imorrn får vi se vad det blir. Ska leta fram något att äta ur frysen kanske....Inte till mat nu men till imorrn.
natti

No comments: