Friday, August 31, 2007

jaha så blev jag förkyld också

Jag är visst ingen supermänniska när allt kommer omkring utan en vanlig liten människa med brister som alla andra..Jag är också förkyld nu. Fast det börjar lugna sig litet som det verkar *peppar peppar ta i trä*. Har mest snuva och hosta nu. har haft feber och halsont.

Hos frissan gick det jättebra, kan inte fatta att jag inte gått dit tidigare! Kortade av ca en decimeter kanske för det var så slitet...Sen klipptes det upp så jag har en skaplig snedbena med längre uppklippt lugg nu. Kanske inte syns så stor skillnad men det känns!

Annars har vi inte direkt gjort mkt, snörvlat på dagarna och sovit dåligt på nätterna eftersom lilleman har vaknat mkt och varit täppt i näsan. Men jag har drömt väldigt ändå tycker jag. Skitskoj kan knappt vänta tills läggdags så jag kan fortsätta drömma, synd att man inte alltid kan bestämma vad man vill drömma eller var i drömmen man vill hamna. Nej jag yrar inte utan är bara allmänt skum som vanligt.

Nu ska jag göra två saker. Sätta mig och fortsätta slötitta på Psych och samtidigt släktforska lite, fast det är svårt att hålla sig på samma spår hela tiden. Förvirrar mig ofta iväg på andra grenar än de jag tänkt att jag skulle följa.

No comments: