Wednesday, August 15, 2007

Dagen efter


Men inte i alkoholliknande menig (tyvärr?) utan dagen efter min 25 årsdag. Nu är man ännu ett år äldre, halvvägs till 50. Känns ju väldigt upplyftande med tanke på hur fort åren gått....

Gjorde en(fusk)tårta och bjöd la familia på. Och en väninna på eftermiddagen. Hade en trevlig dag iallafall. Men magin med födelsedagar är liksom borta. När man var liten kunde man ju knappt sova natten innan och allt var bara ett konstant lyckorus hela dagen. Nu är det som en vanlig dag fast med presenter, tårtbak, akutstädning och mycket mer disk.....Men visst, roligt är det ändå :)


Regnet bara öser ner ute..Tycker det snart borde ta slut på vatten däruppe. Så det har varit en innesittardag med mycket bokläsning för pôjken, känns i halsen.

Nackspärren jag orkade få på lördagen börjar lugna sig lite eller så börjar jag bli van, vet inte.


Annars har det nog hänt så mycket värt att skriva om, rätta mig om jag har fel annars, minnet är lite sådär. Säkert åldersrelaterat *garv*^

Får sätta mig och dagdrömma ihop nåt kul istället.

natti natti gott folk!

No comments: