Monday, August 27, 2007

jahaja

Sitter här och passar på att blogga samtidigt som jag småsneglar lite på gamla viva la bam avsnitt på teven. Ja jag vet att jag är barnslig som gillar det men kan helt enkelt inte låta bli :-)
Resan till stan gick bra. Bilen blev fullastad med kartonger och påsar med kläder som jag försökt sortera upp så gott jag orkat.
Vi har en sjukling i familjen just nu, sambon är förkyld och gnällig. Förstår inte att karlar ska bli såna när de blir förkylda, en annan får likväl förbaskat ställa sig att diska, städa och laga mat fast man är borta av feber...Och de kallar sig det starka könet *asgarv*.
Bytte tid hos frisören med en kompis så nu ska jag dit redan imorgon klockan 10.00. Ska bli så spännande och kul! Hoppas det blir bra nu bara så jag inte kommer ut med hockeyfrilla eller 80talspermanent...Nejdå det tror jag inte!
Hösten börjar krypa nära nu. Bara 4 grader varmt ute nu. Basilikan har fått flytta in i köket, hoppas den repar sig, ser lite hängig ut...Har fått dra igång ett element i sovrummet, är ju inte meningen att man ska frysa. Fast man är väl bra bortskämd med värme ändå. Börjar jämra mig att det är kallt när det är 20 grader inne...Fast förut var det bara 17 och det kändes jäkligt kallt. Gött med flanellakan i såna lägen...
Får återkomma en annan dag, ögonen börjar bli trötta nu.
Godnatt mitt folk och puss på er!

No comments: