Monday, August 6, 2007

premiärdopp

Har idag tagit första doppet för i år i älven, var faktist ett par år sen jag badade ute...Vattnet var inte så farligt kallt tyckte jag. Mycket sandstrand har kommit fram men skulle vilja att det torkade upp lite mer. Blev just ingen solning eftersom det var kvällen men vi hann bada allihop. Lilleman hade väldigt kul i vattnet och med grävning i sanden.

Var en sväng till hagfors idag också. Jag och grannen kikade i affärer litegrann. Fann billiga reajeans men det var konstig modell...Gillar inte de där smala jeansen som finns överallt så det blev inget köp. Däremot köpte jag tre assietter av "kryss" som jag samlar lite smått på. Åt pizza på värmullen innan vi begav oss hem i en stekhet saab.

I skrivande stund sitter jag med vetekudde på magen (ägglossning ajaj) och väntar på att rester från i förrgår ska bli varma i micron.

ajöken

No comments: