Sunday, August 5, 2007

drömtydning?

Hade en sån bisarr och konstig dröm inatt...Tänker inte ens skriva ner den här så skumt var det. Var tvungen fram med mitt gamla drömtydningslexikon. Man ska ju inte stirra sig blind på vad som står där utan reflektera utifrån sig själv. Kunde väl lite luddigt utläsa att jag har kommit till insikt och accepterar och går vidare. Haha nej jag ska inte skratta, drömmen var både sorglig och galen på samma gång.

Lilleman har krupit till sängs nu. Blev lite sent ikväll med. Sambon hade en bekant på besök.

Igår kväll blev det också rätt sent, joar fick lägga sig innan 22 iaf men så satt jag, grannen och hennes kusin och spelade kort till 23.30. Är det sent kanske ni undrar, ja för mig är det rätt sent. Sen somnade jag inte förräns 01.30 kanske....Men kul var det, vi brukade spela kort förr, saknar det faktist. Fick öva skrattmusklerna lite, skönt att få skratta ordentligt nångång. Befriande :-)

Nej nu ska man kanske ta och bädda ner sig snart, se om det är mycket konstigt som kommer kretsa i huvudet inatt.

Natti natti på dig!

No comments: