Thursday, August 23, 2007

???

Visste inte vad jag skulle skriva som rubrik idag. Känns inte som det viktigaste i världen just nu.
Börjar räkna ner tiden till lördag. Två händelser sker denna dag men jag ska kroppsligen bara vara med på den ena. Vi ska åka ner till karlstad och hämta lite kartonger med kläder och annat från en kompis som ska flytta till stockholm. Som att finna en skatt :-)
Den andra händelsen är att en del av mitt förflutna begravs och kommer aldrig mer tillbaks. Skulle inte vilja delta om jag så hade kunnat, skulle kännas rätt dumt på något vis. Håller det där mest för mig själv, kan ju inte direkt prata med min sambo om det eller hur? Han vill väl inte höra mig älta och grina över nån kille som jag inte sett på flera år. Är nog rätt sentimental över huvudtaget. Men det känns rätt tungt.

No comments: