Thursday, August 2, 2007

vinbär...

Mmmm har plockat lite vinbär av båda sorter, kanske tar lite mer imorgon men i första hand ska jag plocka hallon, godare. Krafsade ner lite sand mellan stockarna i mellanrummet men det var lite mörkt därinne så jag såg inte riktigt vad jag gjorde...

Har annars varit totalt slut idag. Skulle bara vilja ha kurat ihop mig under en filt och sovit några dygn. Undrar om jag är sjuk eller bara konstig? Nä man får lov att möta världen istället för att gömma sig.

Haft grannen på besök idag fm och petat i mig lite kyckling hos mamma. Är inte direkt hungrig. Ännu sjukare eller ännu konstigare??

Nu är sambon ledig två dagar, ska bli gött det. Så får han kolla på kranen som läcker i köket. IGEN!

Nu ska jag sluta vara gnällkäring och lägga mig på soffan en stund innan sänggång.
Goodnight ladies and gentlemen. *teaterbugning*

No comments: