Friday, August 26, 2011

Oj det funkade med bilder igen!

Familjen Pepparson, tyvärr har jag inte barnet ännu. Från Jie grantofta, design av Anita Nylund. Hon har gjort så många fina saker. Habegär!! Mamma fann dessa på en loppis och gav mig i födelsedagspresent förra året!


Ännu en gåva från mamma. Jag är svag för både ugglor och gamla plåtburkar så det passade ju bra.Röda ugglan, kalmar chokladfabrik står det på den. I denna förvarar jag havregryn.


En flaska som fanns hemma när jag växte upp. Två fyllon som stödjer varann på etiketten. Den står i min kryddhylla från malmö. Import står det under kryddburkarna så det är inget känt märke på dem, men de är hemskt söta!





Hädanefter ska jag använda internet explorer istället för mozilla firework när jag bloggar. Nu ploppade bilden upp så enkelt så :) Då blir det lite roligare att fotografera igen!

1 comment:

Anonymous said...

Det är inne med ugglor i år. Kolla in Panduros utbud på ugglefronten.
Ja vist kan man hitta en hel del på loppsi.
Fröken Höst