Friday, February 25, 2011

I väntan på kvällsmat


Har svängt ihop en räkröra och bakpotatisen står i vedspisen, så nu är det bara att vänta. Får se vem som blir klar först, potatisen i ugnen eller gubben i garaget.

Tänkte att det skulle vara skönt att skämma bort sig själv med en ansiktsmask, köpte en för rätt länge sen som legat i skåpet bortglömd. Fast jag känner mig inte så bortskämd...jag känner mig stel med alkoholångor i ögonen och doften påminner om något hårsprej min mormors moster hade en gång i tiden. Får läsa på lite om hemmagjorda masker istället. Prövade ju en med havregryn, banan och honung en gång. Men den var väldigt svår att applicera, men den smakade gott iallafall :)

Imorrn ska vi till norge på konsert. Paul di anno var tydligen sångare i iron maiden för väldigt länge sen, och så är Bastarized förband, bekanta till gubben. Riktigt bra är de :) Ska bli kul att komma hemifrån en sväng, har inte varit borta något (över natten) sen i oktober då vi var på standup. Tur att norge ligger såpass nära.

Tog kort på älgar hemma i mammas trädgård, de var tre men de spred ut sig när kameran åkte fram.

Nu måste jag verkligen gå och skölja bort masken. Det är nog såhär det känns att vara ansiktsförlamad....kan inte vara nyttigt det här.

No comments: