Thursday, April 10, 2008

"valfritt ord"

Orkar inte med rubriker, vad ska de vara bra för?? Ok ibland kan det kanske går att komma på något fyndigt som har med inlägget att göra men för det mesta är det stillestånd i huvudet på den punkten....
Vad har hänt sen sist? Det vanliga antar jag, dvs lagat mat, städat och planterat om lite småplantor. Har städat ur lite kökslådor hemma, golvet ser inte så vackert ut med allt skräp som jag kastar omkring mig istället för att bära varje enskild sak till sin sopplats....
Idag har vi varit på kladdis på fm, joar håller full fart som vanligt.
Har inget intressant att skriva om för det händer inte så mycket. Men det kanske är lika bra. Fast tråkigt.
Imorgon ska jag baka matbröd och på lördag ska jag träffa en kompis som är hemma från stockholm och hälsar på. Hmm just ja jag skulle ju gå ut i frysen och se om jag hittar någon blandsvamp. Tänkte göra en svampsoppa imorgon isåfall. Nu menar jag inget illa mot sommaren men vad skönt när det blir höst och man kan gå ut och plocka svamp igen. Hoppas det blir svampår i år för det var det verkligen inte förra året.
Jag sitter och äter mos framför datorn. Micrade det som blev över efter middagen men det är gott att äta kallt också :-)

No comments: