Thursday, April 3, 2008

Försöker mig på körkortsteorin igen då...Eftersom cd rom skivorna fortfarande gömmer sig så får det bli en hederlig bok istället. Datorn kan man ju bli utan men böcker består. Så länge ingen äter/bränner upp dem så...Måste försöka köra snart också. Men jäklar vad dyrt det är med lektioner och allt sånt...Får väl köra privat så mkt som möjkigt och komplettera med lektioner då och då. Körkortstillståndet går ut i november, antagligen har det väl inte hänt så mkt tills dess utan jag får förnya det med något moment kanske jag har lärt mig...Men jag är lite feg så. Men jag vill ha ett körkort NU! Så jag kan skaffa mig en liten bil och köra iväg på egen hand. Då kanske jag kunde få ett jobb och skola in bobo på dagis. Svårt att organisera sig på det viset när jag inte har körkort och bil :-(
Jag kan gnälla över allt och inget i evigheter men ska försöka låta bli det...
Idag har vi varit på Kladdis. Lille samuel kom dit för första gången också. Joar lekte och hade skoj med de jämnåriga en stund iaf, alla är så blyga i början :-)
Annars har det väl inte varit så mkt på gång. Jag o bobo var ute på em och mange höll på med lister och gjorde diskrensning på den här tröga datorn. Sen har jag sparat över alla mina bilder på en skiva. Den förra skivan jag sparat på var nedkletad med något så det kändes säkrast att göra en ny. Vill ju inte mista alla bilder så som det blev en gång förut när vi fick virus. Då var bobo nästan nyfödd och de flesta bilder från den tiden försvann. Som tur var hade familjen lite bilder som de fått eller själva tagit som de kunde dela med sig av. Nej det är som jag säger..Lita aldrig på något med sladd...
Slänger med en youtubelänk här. Det är lite klipp ur filmen Donnie Darko och musiken är helt underbar. Själva sången spelas i slutet av filmen men det känns onödigt att lägga ut det ifall ni inte har sett den ännu. Och det tycker jag att ni ska göra för den är väldigt bra. Fast svår att komma underfund med, man får nog tolka den som man vill.

http://www.youtube.com/watch?v=5MyMOi4LEr4&feature=related

Natti natti

No comments: