Tuesday, September 25, 2007

En småregnig dag

En bild av resultaten av röjningen.


Ännu en dag går mot sitt slut. Har varvat ner med min polare teven och pasta med pesto. Skönt att desperate housewifes börjat igen. Klockren serie och kan man känna igen en liten del av sig själv i alla rollfigurerna. Men vill jag verkligen vara en desperat hemmafru? Nja det där med desperat låter ju inte så värst uppmuntrande...


Vad har jag mer gjort idag då..Hm varit hos mamma och försökt traggla med en gammal tvättmaskin som lever sitt eget liv. Tog nästan hela dagen eftersom man måste köra om många program. Men nu hänger mina favoritjeans på tork iallafall.


Tog en kaffekopp på sambons jobb, mysigt att sitta på café medan regnet strilar utanför. Mindre mysigt är att lilleman älskar att springa runt överallt och helst innanför disken...


Hälsade på min mormor, joars gammelmormor eller "gamommo" som han kallar henne. Åt upp lite matrester där. Bengt kom inom en sväng så vi blev sittande och pratade en stund.


Imorrn är sambon ledig så jag hoppas han har lite ork att kvista av lite av träden som han o Jimmy tog ner. Iallafall det som blockerar jordkällarn hrrmm...Sen har han Haloturnering på fritids på kvällen, tydligen riktigt populärt bland ungarna i A-by.

No comments: