Friday, May 1, 2009

gäsp...


Hm brukade man inte kunna välja färg på texten här förut? Idag bloggar jag tidigt, klockan är inte 06 ännu, blev väckt vid femtiden så den här dagen kommer kännas väääldigt lång. Tror det blev rätt sent igår också men får skylla mig själv :S Grillade och tog lite vin på kvällen som avslutning på en fin dag. Vilket väder det har varit, rena sommarvärmen! Och om jag går i tankar på att hoppa i bikini redan i maj, ja då är det varmt helt enkelt.
Här är nya toaletten förresten! Det är mormors gamla som det tydligen inte var några olagbara fel på och den läcker inte. Och fin är den :) Med spolhandtag på sidan och svart bakelitsits. Bakom toaletten har det kommit upp en panel och så är det listat runt golvet igen. Så nu finns det fungerande toa ifall någon skulle ha vägarna förbi.
Så nu blir det till att återgå till fönstren. Det är nog dags att märka upp dem för nu är det fönsterbågar och glasskivor överallt i en salig röra. Och sen pröva kittet :)
Men nu börjar jag nästan bli hungrig så jag får leta mig ngt.